DUIKBEDRIJF DTS

Scheepsonderhoud

Diving Professionals 24/7

Scheepsonderhoud

Preventief onderhoud is de sleutel tot het voorkomen van dure reparaties en operationele stilstand. Onze onderhoudsdiensten omvatten:

  • Reinigen van scheepshuid: Een milieuvriendelijke aanpak om de efficiëntie van uw schip te verbeteren en weerstand te verminderen.
  • Polijsten van schroeven: Verhoogt de voortstuwingsefficiëntie en verlaagt het brandstofverbruik.
  • Onderhoud en schoonmaak van pomp- en koelwaterinstallaties: Zorg voor optimale prestaties van uw apparatuur.
  • Hoogdrukreiniging: Verwijdering van aangroei en vuil op diverse oppervlakken.
  • Controle en vervanging van anodes: Essentieel om corrosie van metalen oppervlakken te voorkomen.
  • Installatie van zinkanodes of aluminium anodes: Veelgevraagde service, vooral bij de binnenvaart en zeevaart.

Met ons onderhoudsprogramma blijft uw schip in topconditie, zodat u zich volledig kunt richten op uw operaties.

Bel bij calamiteiten Duikbedrijf DTS: 088-365 24 07. Gegarandeerd binnen 3 uur een ervaren duikteam ter plaatse in heel Nederland. 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 07 dagen per week.

NIEUWS

UITGELICHT

Schroef-roerweginspectie in Den Helder

Schroef-roerweginspectie in Den Helder

Afgelopen week kregen we verzoek van een van onze opdrachtgevers om een schroef-roerweginspectie uit te gaan voeren aan een kraanschip die de volgende ochtend in de haven van Den Helder zou zijn aangemeerd….

Lees meer
Spoedklus in de Bataviahaven

Spoedklus in de Bataviahaven

In de Bataviahaven bij Lelystad, op slechts 100 meter van outletcentrum Bataviastad en vlak voor de replica van het 17e -eeuwse VOC schip de Batavia, lag eerder deze week het Duitse binnenvaartschip de Mai-W dat was vastgelopen doordat er touw in de schroef verwikkeld zat…

Lees meer
Duikteam verlost Teddy tweemaal van staalkabels

Duikteam verlost Teddy tweemaal van staalkabels

De haven van Holwerd, gelegen aan de Waddenzee, is vooral bekend vanwege de veerdienst van en naar Ameland. In de nacht van 25 op 26 juni werden wij echter via ons calamiteitennummer niet naar de veerboot maar naar een werkschip, de Teddy, geroepen.

Lees meer